Presentem “Londres nevat”

Dimecres 20 Gener 2010 13:55
Escrit per Jordi Puig Coll

londres_nevat_redAquest divendres, 22 de gener, l’escriptor Jordi Llavina presenta el seu darrer llibre, Londres nevat, a la Sala d’actes del Museu, a les 19.30. L’acte serà presentat per Antoni Pladevall, autor d’obres com La papallona negra o Terres de lloguer.
Londres nevat,
publicat per Amsterdam Llibres, segell de l’editorial Ara Llibres, recull sis contes d’hivern, sis reflexions intimistes, que constitueixen l’obra més afinada, madura i reflexiva de Jordi Llavina. Personatges enfrontats amb el seu passat, en la cruïlla dels 40 anys, que es debaten entre el record d’un temps anterior i l’esperança de cara al futur. El gran treball dedicat a cadascuna d’aquestes peces es deixa veure en la precisió del llenguatge, que excel·leix des del punt de vista lèxic, sintàctic i gramàtic. Ningú podrà discutir, després de llegir Londres nevat, que Jordi Llavina aconsegueix, gràcies a intenses hores de treball i correcció, portar el seu estil i el seu tracte de la llengua catalana a les més altes cotes.

Jordi Llavina, nascut a Gelida l’any 1968, és llicenciat en Filologia Catalana i es dedica de sempre a l’ofici d’escriure, ja sigui com a periodista, com a poeta, com a escriptor de contes i novel·les o com a crític literari. Guanyador del Premi Pla l’any 2001, entre els seus llibres destaquen els volums de poesia La corda i el gronxador (2006) i Diari d’un setembrista (2007) i el recull de relats Ningú ha escombrat les fulles (2008). Ha combinat la seva activitat literària amb la presentació de programes de ràdio i televisió, com el desaparegut Fum d’estampa, a Catalunya Cultura.

Deixa un comentari

Connectar amb el compte de Facebook


Conectar con tu cuenta de Twitter

Código Seguridad:

Additional comments powered by BackType