Fora de les grans ciutats hi ha, cada vegada més, una programació i una oferta cultural innovadora i de caràcter alternatiu al capdavant de la qual hi trobem excel·lents gestors i gestores culturals.

A Catalunya, les comarques de Tarragona i terres de l’Ebre són sovint les grans oblidades pels mitjans de comunicació i per les polítiques culturals centrals però el dinamisme i l’energia que s’hi traspua estan generant propostes atractives i possibilitats de projectes imaginatius que tenen en la cultura, el vector de desenvolupament sostenible.

El Museu de la Vida Rural acull dissabte 24 de novembre una jornada organtizada per la UOC, des de la direcció del Màster en Gestió Cultural, per descobrir, debatre i reflexionar entorn de la Gestió Cultural en Entorns no Urbans i conèixer aquesta oferta cultural que neix i creix fora de les grans ciutats.

La inscripció és gratuïta i oberta a tothom i la podeu realitzar a través del següent enllaç, on també trobareu el programa detallat de la jornada i els ponents que hi participaran. Les places són limitades.

Per a tots els públics

24/11/2018